Tuesday, October 13, 2009

TERLERAI SUDAH...

saat kita ketawa org xtau y sebenrnye kita menangis... kdg2 terlintas d fikiran adakah slama ini aku hnya sbgai stu bebenan dlm hdup dia... kdg2 kita tkot untk mencipta knangn manis.. kngn sukar untk kita hapuskn . wlau dah berabad sekalipun... sume knangn akn aku ingt smpai bila2.. wlaupn sudah terlerai semuanya... mgkin dah takdir atau mmg mgkin salah aku y mmg xlyak untk itu... aku hnya mmpu tersnyum selama mner y aku mmpu.. mgkin untk hari ini...esok... tp untuk seterusnya aku xtau... aku mmpu teruskan smua ini dgn segala impian n kenangan.. tp smpai bila diri ini kuat untk tahn sume nie? aku bkn insan y than unktk menhan sume ni.. aku hnya insan y lemah y hny mmpu berserah.. aku dah xmmpu untk bertnya... untuk menjelaskan.. dah tiada ruang untk aku untk semua it.. aku xtau bila lg pluang itu akn tiba.. y pasti dah xmgkin lg.. algkah baiknya klu aku dpt lupakn sme kngn aku tereksa.. hnya 2han y tau mcm mner aku rase... YA ALLAH.. aku mohon kuatkan lah aku dlm aku menjalani semua y kau bg pada aku.. tabahkanlah hati aku.. dan kuatkn la semangat aku... klu ini y kau tkdirkn utuk aku.......... ................ AMIN.................

No comments:

Post a Comment