Tuesday, February 16, 2010

..kecewa....

mcm mner mau mula eak?? hmm.. smlm gduh bsau ngn dia.. tahla..ego ker aku???? asenyer x.. tp tahla... klu ak ego xkn nyer ak msg2 dia.. xdernyer ak cri dia.. xleh ker dia phm aku?? sush ker dia nk trima keadaan aku ni?? xtrniat pn d hati aku nk kecewkn dia... xpnah tlintas pn nk skitkn hti dia.. ap lg nk abikn dia.. mmg la ku jrang msg dia..tp kn aku kt umah mksdara aku..hbis nk bt cm ner?? ak pn pning dah,,, slah aku kah?? sebab aku kah?? dia ckp dia xnk pduli kt aku dah.. ikot aku nk bt aper.. aku xnk!!! tlonglah pham... dah nk dekat 3 tahun dak aku ngn dia.. xkn nk biar mcm 2 jer?? ak xpnah ad orng lain.. hnya dia jer.. sush ker dia nk pcaya sume 2... orng lain 2 hnya kwn jer.. xlbh dri tu.. ak tau kdudukn aku.. n aku msih waras lg.. xkn la dgn mudah ak nk selingkuh dgn org yg aku syg?? ak bkn mcm 2 la.. klu dah ak syg orng 2... hnya orng 2 y ad dlm hati aku... xkn ad orng lain.. pcayalh sayang.. ...................#######.....................

No comments:

Post a Comment