Thursday, September 3, 2009

Hmmm... arini aku ase laen sgt.. xtau ar knaper.. pkwe aku bz ngn keje.. tp nk wat cmner.. dh 2 tggunggjwb dia.. yng aku tau aku rndu sgt kt dia.. dua tiga hari ni dia bz.. myb rmai orng kot kt kdai..xpelah.. lgpun dia pnah psn aku kna pham keje dia.. aku bt2 mrajuk pn dia wt xtau jer.. aku tau dia xnak cri pasal ngn aku.. tp 2la aku nie klu dia x bg phatian aku trase ckt.. xtau la knaper.. aku pn rndu umi..abah..adik aku y bnngsu 2.. wlaupn kdng2 adk aku 2 bt aku marh tp bla time2 cm ni.. rindu lah plak kn? hmmm.. ape agknyer mak aku msak arini ek.. arini hr khsamis.. msti mak aku masak bnyk untk bkak pose.. mklumler ayah aku balik hari nie..msa bkak pose kt umah best sgt.. aper menu hari ni msti mak aku tnya aku.hehehe..mcm2 aku nak mkan hr tu..aku ckap jer kt mak aku nak mkan aper..msti dpat punyer... best giler lah.. blh diktakan adik2 aku y lain jelez lah hehehe.. 2 y best tu..tp skrg aku dok kolej dah mkn sahur pun ngn member2 jer.. bukak pose pn ngn diorng.. sedih pn ada tp nak wt camner..nsib lar ada kwn2 y blh hlangkan sedih 2... dah nk bukak pose dah nie.. daa.. love u sayang..

No comments:

Post a Comment