Wednesday, September 9, 2009

** PERUBAHAN **

aku xtau la aper y aku dah brubah.. aku ase aku still lg y dlu.. myb aku brubh pn sbb umo dah besau.. ylah dah 20 ktakn.. tah la.. kdg2 aku xska dgn prubahan.. aku nk sama mcm y dlu.. y pnuh dgn kasih sayng.. gelak ketawa.. gurau snda n usik mgusik antar aku n dia.. aku nk sgt hbungn y dlu.. slalu hepy je.. bkn nyer pnuh dgn prgduhan. kdg2 aku bosn... pnat sgt.. aku tau xsume hdup slalunyer hepy jer..tp tah la... y aku tau aku ada dia jer y blh bt aku ktawa.. senyum.. fmly aku jauh.. tp dia xphm.. mgkin aku kna trima prubahan dia..tp ta la.. aku nk dia y dlu.. aku xthu d mana slah n slap aku.. aku dah bt y tbaik untk dia.. aper l y dia nk dri aku.. slah ke dia pham aku skali skala.. aku nk dia y dulu.. 2jer... aku thu dia xpercaya dgn aku.. tp ak dah xtau dah nk bt mcm maner nk bg dia pcayer kt aku.. aku dah pnat ngis... dlu aku xske mngis sbb bg aku mnangis 2 stu kelemahan .. tp sejak aku knal dia.. aku dah mula mnangis.. aku xtau knaper.. kdg2 aku xske dgn dri aku y skrg.. tah la.. kdg2 aku ase aku kuat tp kdg2 aku xase aku kuat.. pakwe aku ckp aku ego.. hmmmm apa yang aku tahu.. dgn ego la aku blh jdi kuat... bkn xnk mgalah.. tp aku xnk orng anggp aku lemah n mudah dpermainkan... hati n perasaan akn sbar selama maner aku blh bersabar.... semoga aku kuat untk hadapi semua nie.. amin...

No comments:

Post a Comment